Omnitron Defense System

 
Tu mame pred sebou 4 golemov ktory maju spolocne HP:
 
- Electron
- Toxitron
- Magmatron
- Arcanotron
 
Kazdy golem ma energy bar, ktory sa bude v ramci boja znizovat. Ked tento bar dosiahne 50%, tak golem pouzije stít a nesmie sa na neho utocit. V tomto momente sa cely raid sustredi na dalsieho aktivneho golema (aktivny su vzdy 2 golemovia ale len do jedneho sa da mlatit). Nasledujuci golem, ktery bude aktivnym bude oznaceny paprskom takze je to dobre vidiet. 
 
Ked energia dosiahne 0% tak sa golem stane neaktivny. Namiesto neho sa pusti novy a takto to pokracuje nez boj skonci.
 
Su potrebny 2 tanci, 3 healeri a aspon 1 melee schopne interruptovat.
 
Magmatron
Obcas zacasti Incineration, co je AoE do vsetkych smerov, okrem smeru pred a za bossem, takze sa mu da vyhnut. Druhou abilitou je Acquiring Target, co je cerveny laser na nahodny ciel, ktory nic nerobi, ale po par sekundach na tento ciel posle ohnivu ciaru, ktora spali  vsetko, co jej stoji v ceste. Ciel tejto ability musi utiect  tak, aby v ceste ohna potom nikto nestal ale nesmie utiect z range healerom.

Electron
Na nahodny ciel zacasti Lightning Conductor, a tento ciel okolo seba dava AoE dmg. DBM to zahlasi, takze dany hrac musi odbiehat. Este hadze elektricky chain na ranged dmg, takze musia mat aspon 8 yardov rozostupy. 
 
Arcanotron
Casti pod seba modry flak, ktory vsetkym co v nom stoja zvysuje DPS. Takze bossa vytiahnut hned prec a ranged dmg tam mozu ist.  Druhou abilitou je Arcane Annihilator a ta musi byt interruptovana. Dokonca aj vtedy, ked je Arcanotron aktivny, ale uz sa do neho nedmguje kvoli stitu, mu musi niekto tuto abilitu interuptovat.

Toxitron
Na nahodny ciel hodi bombu, ktora vybuchne a urobi zeleny mrak. V nom nestat ! Obcas vyvola zelene bubliny (addy), ktore si targetnu vzdy kazda na ineho hraca. Je nutne bubliny spomalit (hunter, mag, shaman, warlock) a potom zabit. Po zabiti alebo ked dozenu svoj ciel tak vybuchnu a daju AoE dmg takze melee dmg by do nich ist nemali. 

Nezabudajte ze okrem uvodu su vzdy aktivny 2 bossovia, 1 co sa dmguje 2 co ma stit, a ten druhy stale pouziva svoje ability !
 

 

 

Pre pripomienky, upravy taktik, nazory, postrehy a dotazy konktaktovat ingame postavu Krasuss

S pozdravom Krasuss