Atramedes

 
Boj má dvě fáze, které se střídají pozemní ( trvá 80sec ) a vzdušnou (trvá 40 sec).
Začíná se vždy na pozemní fázi.
Chodí se na jednoho tanka.
 
Atramedes jednotlivych hráčov nevidí, ale detekuje ich podla zvukovej odozvy, ktoru vytvaraju. Na kontrolu odozvy ktoru mate sluzi Sonic Bar na obrazovke. Ked na nom bude hodnota 100, boss presne vie kde ste a killne vás.
 
Pozemna Faza:

Sonic Breath: Castí na hráča s highest sound. Spôsobuje urcity dmg za sekundu a zvyšuje sound o 20 za sekundu. Plamene budú prenasledovať hráča rýchlejšie čím vyšší bude sound.

Searing Flame: Dava 15k za sekundu a zvyšuje fire damage taken o 25% kazdý stack, castí po dobu 8 sekúnd. Prerušiť Shieldmi

Modulation: Atramedes zvýši Sound všetkých hráčov a dava shadow dmg. Dmg zvyšuje hráčov sound bar. 

Sonar Pulse: Discs of Energy začnú lieť po miestnosti, spôsobujú Arcane dmg, zvýšujú sound o 7, na zásah. 

Vzdusna Faza:

Roaring Flame Breath: Castí na hráča s highest sound. Spôsobuje dmg a zvyšuje sound o 20 za sekundu. Plamene budú prenasledovať hráča rýchlejšie čím vyšší bude sound.

Sonar Bomb: Hádže Sonar Bomby, ktoré spôsobujú Arcane dmg + pridávajú 30 sound. 


Sonic Fireball: 30k fire dmg do každého 6 yardov od pádu.

Roaring Flames: Rozhodí "flame patches" (ploska) po miestnosti. 15k fire dmg a následne 8k fire dmg každú sekundu po dobu 4 sekúnd + zvyšuje sound.
 
 
Urci sa jeden hrac na gongy a druhý hráč ako záloha ( mág, druid, šam. atd, je potřeba zrychlení, blink apod.) Hned po použití gongu dostane hráč 5sec stun a pak se na GONG boss zameria a zlikviduje ho aj s jeho obsluhou, takže rychlo prec.
 
 
Pre dotazy, nazory a zmeny taktiky ma mozete kontaktovat ingame pod nickom Krasuss.
 
S pozdravom
Krasuss